2011. október 29., szombat

Fritőz, nyakmelegítő

Jövök az ígért képekkel.
Buckónak kötöttem egy sapit, ami Frileuse néven fut, de franciául semmit nem tudok, fogalmam sincs, hogy kell kimondani, ezért csak fritőznek hívom. Nagyon jó volt kötni, kicsit kevesebb mint 10 dkg Mosó Masából készült.




A nyakmelegítő pedig eredetileg kabátgallérnak készült. Van egy kabátom, aminek leszedtem a gallérját mert túl elegánsnak gondoltam. Ma már bánom, de gondoltam, hogy megoldom valahogy a kérdést, kötök rá egy gallért. Mikor elkészült, és rápróbáltam, akkor láttam csak, hogy nagyon béna. Így inkább nyakmelegítő lett belőle. Nagyon jó meleg, mert tulajdonképpen 2 gallér van összefordítva, és egybekötve.10 dkg Dáma fonalból készült. A minta saját kútfőből van. A gombok kókuszból készültek, ahogy a fenti macisak is.


Van még néhány dolog tűn, és van még egy elkészült sapi, nemsokára azok is jönnek. Egyelőre fel kell számolnom a katasztrófa övezetet, ami elvileg az otthonunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése