2011. október 28., péntek

1 hónap

Most nézem, hogy több, mint egy hónapja nem írtam. Volt ennek oka, méghozzá hogy kórházban voltam. Na nem én voltam beteg, hanem kisbábaként gyakorlaton voltam. (Így hívják bent a szülésznőtanulókat.) Nagyon jól telt ez az időszak, -ha leszámítjuk hogy 7-re kell járni- sokkal magabiztosabbnak éreztem magam, mint a múlt félévben, és több nagyon szép szülést is láttam. A kevésbé szépekről most inkább nem írok...  De miután ez egy kötős blog, ígérem nem fogok különböző szülészeti dolgokkal fárasztani senkit.

Közben csigalassúsággal, de készülnek a kötéseim is. Képekkel még a hétvégén jövök. A beígért mellényfotók nem készültek el. A modell nem volt hajlandó semmilyen fotózkodásra, így készült egy rakat olyan kép, amin mögém bújik, vagy összekuporodik, vagy rohan, de egy biztos, a mellény egyiken sem látszik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése