2013. január 28., hétfő

Applewood kardigán

Születésnapomra kaptam fonalutalványt a férjemtől, amit 2 motring Malabrigo Merino Worsted fonalba fektettem. Megláttam ezt a színt, és már tudtam is hogy mivel megyek haza. Aztán rábeszéltem magam, hogy nekem ebből vennem kell kettőt. Muszáj volt, a fonalvásárlás súlyos belső kényszer tud lenni. Utána találtam a Mama vertebrae mintát. Azt gondoltam ez tökéletes lesz, amikor Misit kendőben viszem, mert úgyis melegítjük egymást, és nem lifeg elöl semmi. Az is lett, csak azért nincs akciós kép rólunk, mert ahhoz vállalható fej kéne, szépségápolni pedig nincs idő. Szóval majd összeszedem magam. Addig gyönyörködjetek benne, hogy megkötve milyen szép ez a fonal.







Pihe-puha lett, ez tényleg egy luxusfonal. Kb 35 dkg ment bele, mutatom mi lett a maradékból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése