2012. december 10., hétfő

Hogy lássátok kötök is...

Szóval lesz nekem egy pulcsim, aminek ilyen lesz a hangulata.






A gombokat ajándékba kaptam, és rögtön beleszerettem, elkezdtem hozzá fonalat keresni. Aztán összekerült véletlenül a lebontott Bedford fonalával, és rájöttem, hogy teljes az egymásra találás.

Aki pedig írt nekem itt egyszer, hogy hogyan lehet szépen alábélelni a babtakarót, annak külön köszönöm. Ugyanis tegnap körbevarrtam (teljesen működőképes volt a dolog varrógéppel is), és aztán nekikeseredtem, hogy fityeg a flanelen a kötött rész, és akkor jutott eszembe, hogy írta, hogy pár helyen össze kell ölteni. Persze leírva hülyén hangzik a dolog, miért nem jutott ez eszembe magamtól, de ha az embernek a hormonok elborítják a gondolkodását.... De a lényeg, hogy teljesen babatakaró jellege lett a mosogatórongynak, és már nem érzem azt a bizsergető lebontás kényszert.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése