2012. november 3., szombat

Wool leaves

Ez a Brooklyn Tweed mintát még régebben néztem ki, mint hogy lett volna kinek megkötni. Aztán végre volt indokom megvenni a mintát.
Drops Merino Extra fine-ból készült, nem volt igazán jó választás. Puhának nagyon puha, de rugalmas is, és ettől nyúlik a takaró. Vizesen konkrétan le akartam bontani, aztán kicsit visszarendeződött.







Miután nagyon lukacsos lett, azt tervezem hogy aláteszek flanelt, akkor talán melegebb is lesz.
Ha valaki kötné ezt a mintát, akkor kicsit merevebb, kevésbé "habosított felületű" fonalat ajánlanék hozzá, ami egyáltalán nem rugalmas. Meg türelmet, sokat. A minta unalmas, nálam azért készült lassan, mert mindig félretettem.
Ha valaki tudja hogyan kell szépen összedolgozni kötött anyagot a flanellel, és lehetőleg varrógéppel, az ne tartsa magát vissza, írjon nekem!

Fonal: Drops Merino Extra Fine 40 dkg
Minta: Wool leaves- Brooklyn Tweed


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez is! Sajnos nincsenek tapasztalataim az összedolgozásról, de biztosan jó nagy öltéssel állnék neki, előtte bevasalva a flanel szélét és összefércelve a takaró szélével. Belül pedig összeöltögetném egy kicsit - mint a profi patchworkösök -, hogy ne másszon el. De ha ennyire rugalmas, félnék, hogy nagyon kifodrozódik a széle. Na, nem voltam egy nagy segítség :)

    VálaszTörlés