2012. augusztus 22., szerda

Luppa-sziget

  Tegnap este értünk haza az elmúlt évek legjobb nyaralásából. Barnák vagyunk, kisimultak, kipihentek, tele élményekkel. Megmutatom milyen is ez a sziget. Az utolsó napokban arra jutottam, hogy tulajdonképpen nem is vágyom egzotikus nyaralásra ezek után, annyira különleges ez a hely, és összesen 18 km-re van tőlünk.
  A szigetre csak révvel lehet bejutni, innen:


 ilyen a rév,


és ide érkezik az ember.



A szigeten egy traktort kivéve semmilyen jármű nincs, tulajdonképpen egy hosszú utcából áll, amin ez a gyönyörű platánsor áll:

Én azt saccolom, hogy olyan 70-80 ház lehet összesen, de ebben nem vagyok biztos.
Mi ebben laktunk:




Az első napokban még viszonylag magasan volt a Duna, így elég iszapos volt a part, amit leginkább Sári élvezett, lehetett dagonyázni. Majd ahogy lejjebb ment a vízszint, előkerült a kavicsos part, és a homokpadok.
  Először csak így,



aztán így,



itt aztán nagyon jókat lehetett fürdeni, kincseket gyűjteni. (Komoly kavicsmennyiséggel jöttünk haza.)
Még néhány kép, hogy lássátok milyen volt:




Kormos Géza, a sziget kutyája, és Sári nagy haverja,



a part, ahol az elején fürödtünk,


az esték,

a nyomok az iszapban,

 ilyenek a tengeri csillagok a Dunánál,


meg az elhagyott hajók,


az izéhal, aminek elfelejtettem a nevét, de egy T-alakú csőben lakott a homokpad mellett,


 így kell nagyon látványosan unatkozni, miközben anya apró izéket fotózik,



csak úgy,

itt pedig próbálta akkorára kidugni a hasát, mint az enyém :)

Meglepően nem hiányzott nekem semmi a városból, netezés helyett tudtam kötni:)
 Készült valami, amit nem mutathatok meg, meg ajándékba lesz, és csak szeptember elején adom át, a leendő tulaj pedig szokta néha olvasni a blogot. De ígérem jövök vele, ahogy lehet. Készült egy pulcsi Sárinak, aminek a vállrészét sajnos le kell bontanom, mert szűk hónaljban. 
Elkezdtem a Bedfordot, ami régi vágyam volt, most megkötöm jó vastag fonalból, kicsit  nagyobb méretben, és reménykedem, hogy nagy pocakkal is beleférek.

Nagyon jó kötni ezt a mintát, csak a fonalutánpótlás nem fog időben megérkezni. Nagyon sok fonalat eszik a minta, és nem lesz elég, amit betáraztam hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése