2012. március 13., kedd

Evil package


Gondolom más is ismeri a Courage the cowardly dog című rajzfilmet, volt ennek egy része, ami egy bizonyos Evil package körül forgott. Ez lenne az.
 Na hát ez volt itthon is. Van két meghívott előadó az egyetemen, akik ingyen jöttek minket okítani, egy számomra nagyon kedves témából. A csoportban kitaláltuk, hogy ajándékozunk nekik valamit. Én bevállaltam a sütisütést. Nem tudom mikor volt az a pillanat, amikor megfordult a fejemben, hogy én ilyet sütök, de ezt jobban meg kellett volna gondolni. Nagyon diszkréten szólva pöcsölős. De a lényeg, hogy a végeredmény szerintem nagyon finom és szép lett. Örültek neki, szóval utólag visszanézve nem bánom, de az éjszakai címkegyártás közben mást gondoltam :D




1 megjegyzés:

  1. Aha, ilyen élményem már volt néhányszor, nekem is vannak néha ilyen (korántsem praktikus) ötleteim, de ez tuti nagy siker volt, úgyhogy megérte!

    VálaszTörlés